• De 4e wedstrijd alweer en wat voor een wedstrijd. Allemaal vrolijke koppies in de kleedkamer en wat hebben ze er weer zin in.

Om 9 uur de aftrap er werd gelijk fanatiek gespeeld waardoor het openingsdoelpunt van Niekerk niet lang op zich liet wachten Koen maakt de 1-0.
    Dit smaakt naar meer Julan maakt de 2-0 met een mooi in de hoek geplaatste goal.
    Niekerk hield het goed dicht achterin Huub die de ballen weer naar voren schopte en Mick die met een paar mooie reddingen het doel leeg hield.

Dan komt er een corner Tom neemt hem, na even denken neemt hij hem zelf mee richting het doel maar helaas raakt het schot de paar.
    Via een mooie aanspeel bal van Julan scoort Koen 3-0.
    VenV komt nog met een tegen doelpunt die keeper Mick niet tegen kon houden 3-1. Maar daar heeft Mick later antwoord op met een hele mooie uittrap over alle spelers van VenV heen kwam de bal bij Koen en die maakt er 4-1 van. Met nog net voor de pauze ging Nick met een hele mooie solo actie richting het doel maar heel helaas net naast.

Na de pauze gingen ze vrolijk verder met kansen creëren. Alleen wilden ze er niet meer zo goed in. Jens-Erik kwam helemaal alleen van achteren op het doel af maar er zat nog net een voetje tussen van een VenV speler maar Koen schoot hem op de rebound erin 5-1. In de laatste fase van de wedstrijd kwam Merle nog 2 keer dicht bij een doelpunt. De laatste 2 doelpunten kwamen op naam van Koen.
    Eindstand 7-1
    Volgende week op naar Grijpskerk⚽⚽